Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 çok şekersinnnn

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5
YazarMesaj
DimaMiLan*

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Yaş : 21
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 20/05/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Mayıs 26, 2009 5:50 pm

GeLirsede İstanbul'a gelsn ya xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Mayıs 27, 2009 8:51 pm

bencede zaten gelirse % 90 ist. gelcek yani tartışmaya bile gerek yok Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
gökhan

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 24
Nerden : bursa/dann
Lakap : diima cı xD
Kayıt tarihi : 28/05/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Mayıs 28, 2009 10:31 pm

hadiiii artık turkey e gell görelimm senii bakalım sevdiğimize takip ettiğimize deyicekmisin çokk merak ediorumm tarzı şarkıların her şeyin dört dörtlük bi şarkıcı için herşeyi var artıkkk türkiyede konser fln ver ya da beyaza katıl bu daa bi fikirr xD amma yazdm hee sanki çokk duyduu Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Mayıs 30, 2009 5:19 pm

Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
smgedima2006

avatar

Mesaj Sayısı : 55
Yaş : 25
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 29/08/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Mayıs 31, 2009 11:58 am

en iyisi var mısın yok musun a katılsın.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökhan

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 24
Nerden : bursa/dann
Lakap : diima cı xD
Kayıt tarihi : 28/05/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Mayıs 31, 2009 12:00 pm

aynen Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Haz. 02, 2009 1:53 pm

hehe:D süper fikir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
hazal_dima

avatar

Mesaj Sayısı : 11
Yaş : 20
Nerden : ankara
İş/Hobiler : müzikkkk
Lakap : black wings
Kayıt tarihi : 16/06/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Haz. 17, 2009 9:13 pm

bende var mısın yok musuna katılmasını düşünmüştüm ben var mısın yok musun un siteye baktım ulaşabilceğimiz bir mail adresi gibi bişey var mı diye ama bulamadım
sizde bakın eğer bulursanız yazın hepimiz istek gönderelim belki çok kişi istiyor diye çağırır Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_kübra

avatar

Mesaj Sayısı : 11
Yaş : 21
Nerden : sinop
İş/Hobiler : bilgisayar
Lakap : matematik manyağı-dima hayranı
Kayıt tarihi : 10/07/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Tem. 11, 2009 5:55 pm

dima hepimiz senin hayranız ve seni seviyoruzz ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://alexander-rybak.forumm.biz
ruhsuz

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 22
Nerden : kocaeli
Kayıt tarihi : 16/02/10

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Şub. 17, 2010 12:05 am

Дима Я люблю его. Олька мне нравится Россия. моя любовь...
dimayı cok seviyorum yaaa... inş. birgün bende görmeye gitcem ..
her gece .gündüz aklımda cıkmak bilmiyo..Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
çok şekersinnnn
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
5 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Dima Bilan :: Dima Bilan'a Söylemek İstedikleriniz-
Buraya geçin: