Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 çok şekersinnnn

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Tem. 27, 2008 8:44 pm

ayy v alla beni öldürkeksiniz özgee bak beni delirtmee tmm mı bne dimayı gördümm opnla ing. anlaştımmm analmıyo kimse bunu tartışmaktan bıktım yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Tem. 27, 2008 9:01 pm

bende bıktım istersen sana videolerı bulup göndereyim ya yanında tercümanı var adını bile biliyodum cümleleri zorla kuruyo çoğul bişiye s takısı bile eklemiyo ona ing soru soruyolar ve anlamadığı sölüyo sana bulup göndericem Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
natalia



Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 33
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 27/07/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Tem. 27, 2008 11:49 pm

ya hocu mnoga dimaaaaa
ya tebya lyublu:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 1:24 pm

yaa özge tmm ya sizin istediniz gibi olsun bne diyorum ing. konuştumm sen ne diyosun bana nese ben biliyorum yaaa herşey siizin dediniz gibi olsunn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 2:08 pm

bak biz onu demek istemiyoruz.Ben de çok iyi bilmememe rağmen anlaşabilirim anlatabiliyomuyum.Bilmiyo demiyoruz ztn şarkı okuması da çok iyi bildiğini göstermez.Ama o kdr da iyi bildiği de söylenemez:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 2:37 pm

ewet olabilr o kdr iyyi bilmiyo olabilir bende gerçi aşırı iyi bilmiyorumm ama özge diyo hiç bilmiyo ben sana hak verim yorum cnm o kdr çok bilmiyo ewt
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 2:44 pm

hiç bilmiyo die bişi demedim ben Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 2:57 pm

tmm ya nes kapatın konuyu kimse açmasın bida bu konuyu dima bilan ing. biilmiyo diyelim bitsin dahd fazla bu forumdaki kişilerle kavga etmek istemiyoru mmm çünkü onlar bneim en iyi arkadaşım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 2:58 pm

özge msn e girsene.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Tem. 28, 2008 3:03 pm

haha tmm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Tem. 31, 2008 1:41 pm

aa ama sohbet içine sohbet katmayın siteyi çoğaltmak için ynei konular açın tatlılarım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Tem. 31, 2008 4:13 pm

DİMA SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİORUM I love you YOU ARE MY EVERTHİNG I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayselnursel

avatar

Mesaj Sayısı : 46
Yaş : 24
Nerden : dima'dan
İş/Hobiler : dimayla ilgili her iş :)
Lakap : dima aşığı
Kayıt tarihi : 30/07/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Tem. 31, 2008 4:30 pm

dimacım benim hem akıllı hem yakışıklıVery Happy
I LOVE DİMA!!!!!!!!!!!!!!
TU AMOR DİMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ayselnursel

avatar

Mesaj Sayısı : 46
Yaş : 24
Nerden : dima'dan
İş/Hobiler : dimayla ilgili her iş :)
Lakap : dima aşığı
Kayıt tarihi : 30/07/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Tem. 31, 2008 4:59 pm

dima seni çok seviyorum!!!!!!!!!!
çok yakışıklısın!!!!!!!!!!
sesin çok güzel!!!!!!!!!!!
şarkıların çok güzel !!!!!!!!!!
süpersin dima!!!!!!!!!!!
i love dima!!!!!!!!!!
seni görmek çok istiyorum!!!!!!
i want to see you dima!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Cuma Ağus. 01, 2008 6:31 pm

hehe bu sitede dimayııı seven bir sürü kız var onlardan biride sen oldun h.g aysel nursel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Ağus. 06, 2008 10:43 am

ispanyolca da bilio.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Ağus. 07, 2008 10:44 am

aa ispanyolcada mı biliyomuş ne güzell bende bari biraz int. ten öğrenmeye çelışıyım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Ağus. 07, 2008 10:47 am

o arada believe me şarkısının ispanyolca versiyonunu dinlersin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Ağus. 07, 2008 11:23 am

a tmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Ağus. 09, 2008 10:15 pm

SUNDENLY YOU BECAME ALL OF MY LIFE. YOU WERE BORN TO MY NIGHTS LIKE A DAY. IF YOU GO , ONE DAY SOMEONE FEELS SORRY. HER NAME IS NOT NECESSARY , THE FIRST LETTER IS ME.

bu benim DİMA için ingilizceye çevirmeye çalıştığım bi şarkı türkçesini tahmin edin

YOU ARE THE ONE I AM SEARCHİNG FOR !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Ağus. 10, 2008 8:52 pm

Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Ağus. 10, 2008 11:21 pm

özge-dima demiş ki:
SUNDENLY YOU BECAME ALL OF MY LIFE. YOU WERE BORN TO MY NIGHTS LIKE A DAY. IF YOU GO , ONE DAY SOMEONE FEELS SORRY. HER NAME IS NOT NECESSARY , THE FIRST LETTER IS ME.

bu benim DİMA için ingilizceye çevirmeye çalıştığım bi şarkı türkçesini tahmin edin

YOU ARE THE ONE I AM SEARCHİNG FOR !!!

kean doğulu adı lazım değil baş harfi ben:D:))))))))))))))))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Ağus. 10, 2008 11:26 pm

evet Dima için yaptım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Ağus. 14, 2008 12:42 pm

güzel bi şarkı tşkler emeğin için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Cuma Ağus. 15, 2008 4:01 pm

bişi deil cnm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
çok şekersinnnn
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Dima Bilan :: Dima Bilan'a Söylemek İstedikleriniz-
Buraya geçin: