Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 çok şekersinnnn

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
dima meLiSSa

avatar

Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 23
Nerden : izmir
İş/Hobiler : dimayı dinlemek
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Kas. 08, 2008 10:14 am

seni coook sewiyorum aklının alamıyacağı kadar coook aen bnim tek askımsın.. I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima meLiSSa

avatar

Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 23
Nerden : izmir
İş/Hobiler : dimayı dinlemek
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Kas. 08, 2008 10:16 am

seni cookkkk sewiorumm aklının alamayacağı kadr cook..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tuba@dima

avatar

Mesaj Sayısı : 10
Yaş : 27
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : gezmek,müzik dinlemek vb.
Kayıt tarihi : 26/09/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Kas. 09, 2008 7:44 pm

dima sen bnm herseyımsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dimasila

avatar

Mesaj Sayısı : 21
Yaş : 26
Nerden : kütahya
İş/Hobiler : esc,dima koldun,dima bilan,edvin marton,D'NASH,ruslan alehno,evgeni plushenko,beşiktaş.tv...:D
Lakap : koldunsila
Kayıt tarihi : 03/12/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Ara. 03, 2008 9:10 pm

*HoLigaN* demiş ki:
Dima bilan ingilizce bilmiyo..dikkat ettim çok yerde ingilizce soru soruyolar çevirmen var yanında rusçaya çevirio sora dinlio rusça cvp verio çevirmen ingilizce açıklıo fln yani dima ingilizceden çakmıo...
sanırım 2006daki escde de spiker ing konuşamadığını sölemişti
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Perş. Ara. 04, 2008 5:07 pm

ewet
Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
merve-

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 25
Nerden : kocaeli
Kayıt tarihi : 06/12/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Ara. 06, 2008 6:41 pm

harika tabikide her yönüyle ayrıca ewt çooook şeker Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dimasila

avatar

Mesaj Sayısı : 21
Yaş : 26
Nerden : kütahya
İş/Hobiler : esc,dima koldun,dima bilan,edvin marton,D'NASH,ruslan alehno,evgeni plushenko,beşiktaş.tv...:D
Lakap : koldunsila
Kayıt tarihi : 03/12/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Ara. 09, 2008 1:34 pm

arklara katılıyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anna

avatar

Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 31
Nerden : dima bilanı sevdigim için
Kayıt tarihi : 09/12/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Ara. 09, 2008 11:05 pm

önceden rusyada inglizce ders verilmiyordu almanca ögretiyorlardı o yuzden almanca biliyor inglizce şarkı söyleyen herkez inglizce bilse keşke
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anna

avatar

Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 31
Nerden : dima bilanı sevdigim için
Kayıt tarihi : 09/12/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Ara. 10, 2008 12:41 pm

çok ıyı sohpetimiz olurdu ama ilk başta ya tebya lüblü derdim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   C.tesi Ara. 13, 2008 9:19 pm

ahh keşke rusça şarkı söleyen hekrez hmn rusçayı skse Very Happy sonu.ta şu an ing. dersi görüyoruz öğrenizce z sonuçta am rusçaıı kişim bilir ne zmn dersini alcaz bizimde bi yerde var isterseiz int te yazın rustan rusça diye çıkar bursada eğitim diye nasıl biliyonuzmu ingilizden ingilizce almandan almanca fransızdan ransızca italyandan italyanca en sondad rustan usça diyo ayy süper telefon nuaraları flnda çıkıyo tam bizim okulu nlarşısında bide yaa google ye bursada rustan rusça yazın çıkıyo zaten ne başta Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
senem

avatar

Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 21
Nerden : RUSYA
Kayıt tarihi : 02/01/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Ocak 04, 2009 7:39 pm

benin yakamoza 1 sözüm var kzım sen hiçmi kliplerinin izlemiyon adamın adam gay olsa kızlarla öpüşür mü biraz bantık yürütün yaa dima yada bi sözüm var я тибе лублу хемде делилер гибиии.......
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.bilandima.ru
tugba<3dima

avatar

Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/01/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Ocak 05, 2009 4:09 pm

galiba dima_delisi bn ne zmn evlenecegini biliorum demşti ne zmn oldugunu sölermisin? bide onu görmüssün yha nasıl bi duygu? ne konuştun? sana nasıl dawrandı? çok rica ediorum detaylarıyla anlatırmısın çok merak ediorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
SkyBilan

avatar

Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 04/03/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Mart 04, 2009 11:03 pm

Dima'm sende çok çok başka bir şey var. Ne olduğunu çözemiyorum! Zaten çözmek de istemiyorum! Sadece seni seviyorum... Bunları asla bilmeyeceksin ama olsun! Bilmene de gerek yok. Hayalin bana yetiyor... (Şu yazdıklarıma inanamıyorum ya çıldırmak işten değil!!)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
çikolata_esmer

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 28
Nerden : bolu
Kayıt tarihi : 10/03/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Mart 10, 2009 1:39 am

onu gerçektn çok seviyormmm yaaa o benm herşeym
inş bu sene eurovisiona rusyaya gitcm ve dimayı görcem şimdiden çok heycanlıyım ya dima geliyorummm bekle beniiii seni çok seviyormmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I love you ve believe sarkısını beraber okuyacağızzzz arkadaşlar facebookta dima bilan hayranları diye etknlk oluşturdm katılmk isteyen varsa eklesinnnn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Cuma Mart 13, 2009 9:32 pm

peki cnm dimayı sevmemek içten değil ama nie o saçlarını bozdu yaa çok kötü olmuş alınmasın ama yanii eski saç çok güzeldi saçını eski haline çevirmesini isterdim böle aslan yelesi gibi ibşi olmuş Very Happy renginde açtırmış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
SkyBilan

avatar

Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 04/03/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Mart 16, 2009 12:20 am

Ben de saçının siyah ve kısa halini daha çok beğeniyorum ama olsun değişiklik yapmış kendi beğeniyorsa sorun yok I love you Hem zaten ses aynı, gülüş aynı, bakışlar, o bal dudaklar aynı yaa!!! I love you I love you I love you Gerçekten Dima'yı sevmemek elde değill!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
lady-flame

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Yaş : 26
Nerden : edirne
İş/Hobiler : müzikkk,DİMAAAA,TH,supernaturall
Lakap : ross
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Nis. 20, 2009 4:25 pm

sana olan sevgim:
dağlardan büyük , denizlerden derin, baldan tatlı,kumdan fazla,masallardan daha güzel, anlatılamayacak kadar gerçekkk...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:10 pm

çok şiirelsiniz :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
lady-flame

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Yaş : 26
Nerden : edirne
İş/Hobiler : müzikkk,DİMAAAA,TH,supernaturall
Lakap : ross
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Mayıs 04, 2009 8:06 pm

çok uğraştım bunu yazmak için xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Mayıs 17, 2009 10:28 am

drunken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
smgedima2006

avatar

Mesaj Sayısı : 55
Yaş : 25
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 29/08/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Mayıs 19, 2009 4:07 pm

ben saçlarının yeni halini hiç beğenmedim.. "olsun böyle de yakışmış" diyemeyeceğim.. niye inatla kendine yakışmayanı yapıyor anlamıyorum.. hiç mi insan yok etrafında, "bu saç.. ııı.. biraz şey olmamış mı sence de.." falan demiyor ? tabii zevkler ve renkler meselesi ama.. yine de dayanamayacağım: eyy o saçlara fön çeken kuaför (utanmadan bir de gözünün önüne önüne getirmiş), ellerin kırılsın e mi ?! Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
lady-flame

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Yaş : 26
Nerden : edirne
İş/Hobiler : müzikkk,DİMAAAA,TH,supernaturall
Lakap : ross
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Salı Mayıs 19, 2009 4:19 pm

yaa deme öyle benim çok hoşuma gitti saçları ama rengi siyah kalsa daha iyi olurmuş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DimaMiLan*

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Yaş : 21
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 20/05/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Çarş. Mayıs 20, 2009 7:49 pm

Dima'nın eski saç stili daha hoştu ama bu seferkide süper olmuş çok yakışmış...eee yakışıklıya ne yakışmazki (: seni seviyorum dima Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
p@r@mor3_fan

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Yaş : 26
Nerden : alanya
İş/Hobiler : sinema,müzik,resim,kitap
Lakap : Mrs.Constantine
Kayıt tarihi : 24/05/09

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Paz Mayıs 24, 2009 12:27 pm

Dima Süper Yha Bide Türkiyede Konser Werse Herkes Dİma Dima die inlerr.gay falan da deil.o dünyanın en tatlısı en yakışıklısıVery Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://http:\\paramoretokiohotel.azbuz.com
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   Ptsi Mayıs 25, 2009 8:22 pm

bende türkiyede konser verirse çok güzel olur belki yaz da fln gelir çünkü bütün ruslar türküyeye geliolar tatil yapmaya ee dimada bi rus :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Sponsored content




MesajKonu: Geri: çok şekersinnnn   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
çok şekersinnnn
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Dima Bilan :: Dima Bilan'a Söylemek İstedikleriniz-
Buraya geçin: