Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Dima Bilan - Kak Hotel Ya

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 23
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   C.tesi Haz. 21, 2008 10:05 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
***tanya***

avatar

Mesaj Sayısı : 151
Yaş : 28
Nerden : moskova-mersin
İş/Hobiler : formula1 izlemek:)
Kayıt tarihi : 25/08/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Cuma Ekim 03, 2008 6:50 pm

saol cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 23
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   C.tesi Ekim 04, 2008 8:58 pm

önmli değill
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
anna

avatar

Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 31
Nerden : dima bilanı sevdigim için
Kayıt tarihi : 09/12/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Salı Ara. 09, 2008 10:35 pm

sagol cnm ama ben izlemiştim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 23
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   C.tesi Ara. 13, 2008 9:06 pm

zaten siteye ilemeyenler izlesin diye koydum Very Happy geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dimasila

avatar

Mesaj Sayısı : 21
Yaş : 26
Nerden : kütahya
İş/Hobiler : esc,dima koldun,dima bilan,edvin marton,D'NASH,ruslan alehno,evgeni plushenko,beşiktaş.tv...:D
Lakap : koldunsila
Kayıt tarihi : 03/12/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Salı Ocak 27, 2009 10:11 pm

ayy bu klibe çok üzülüyorum çok kötü dövüyorlar dimayı Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 23
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Perş. Şub. 05, 2009 1:28 pm

hehe o sadece kilip Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Dima_Melly

avatar

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 25
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 20/12/09

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Paz Ara. 20, 2009 7:32 pm

ya kızlar bişey sorucam.. yıllarr önce bi şarkısı vardı dimanın.. şarkı rusça olduğu için söyleyemiycem de klip şöyle; sepya tonuyla çekilmiş.. tren raylarının üzerinde yürüyo dima.. o sırada bi kız tren bekliyo.. dima boş durur mu? hemen gidiyo yanına :p işte tanışıyolar falan kız o sırada treni kaçırıyo.. bunlar geziyolar deniz kenarında.. sonra akşam oluyo ates kenarında romantik olaylar gerçekleşiyo falan Razz sonra şarkı söylüyo sahneye çıkıyo.. şarkıda cümlenin sonunda hep tebya diyo.. o şarkıyı bilen varmı yaa?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ümran & Dima

avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 24
Nerden : Sivas
İş/Hobiler : Dima dinlemek :)
Lakap : Dimka
Kayıt tarihi : 10/10/09

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Paz Ara. 20, 2009 7:53 pm

Ya tak liubliu tebya Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Dima_Melly

avatar

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 25
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 20/12/09

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Paz Ara. 20, 2009 7:56 pm

hay ağzına tebya yaaa çok saol.. aylardır kafamı patlatıyodum bu şarkı için Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ümran & Dima

avatar

Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 24
Nerden : Sivas
İş/Hobiler : Dima dinlemek :)
Lakap : Dimka
Kayıt tarihi : 10/10/09

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Paz Ara. 20, 2009 8:00 pm

Önemli değil,rica ederim.
Bende tüm Türkçe çevirileri de var.Vakit bulursam koyarrım buraya da Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Dima_Melly

avatar

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 25
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 20/12/09

MesajKonu: Geri: Dima Bilan - Kak Hotel Ya   Paz Ara. 20, 2009 8:01 pm

valla çok sevinirim.. ablaya yumulurken neler söylediğini çok merak ediyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Dima Bilan - Kak Hotel Ya
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Dima Bilan :: Videoları-
Buraya geçin: