Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 YENİ ALBÜMÜ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: YENİ ALBÜMÜ   Salı Tem. 29, 2008 2:45 pm

01.Dima Bilan - Protiv pravil
02.Dima Bilan - Kak ranshe
03.Dima Bilan - Q tvoi nomer odin (Russian version of Number One Fan)
04.Dima Bilan - Vsio v tvoih rukah (Russian version of Believe)
05.Dima Bilan - Toska
06.Dima Bilan - Gore-zima
07.Dima Bilan - Mir
08.Dima Bilan - Berega (Nebesa)
09.Dima Bilan - Kosmos
10.Dima Bilan - Rtut
11.Dima Bilan - Believe
12.Dima Bilan - Secreto (Spanish version of Believe)
13.Dima Bilan - Porque aun te amo
14.Dima Bilan - Number one fan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Tem. 31, 2008 1:44 pm

aa tşkler hmen armaya başlammam lazımm m bu albümü alamam lazımm Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Tem. 31, 2008 1:52 pm

ben bunu netten indirdim valla Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
missy77y

avatar

Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 24
Nerden : Hollanda
Kayıt tarihi : 01/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Tem. 31, 2008 8:45 pm

dimanınenbüyükhayranı demiş ki:
ben bunu netten indirdim valla Very Happy Very Happy
aynen ya
fan club admini olarak utaniyorum ama hollanda'da bulamadim Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 01, 2008 10:12 pm

arkadaşlar bence int. ten indirmeniz çok yanlış çünkü dimanın emeğinee çok yazık oluyo hherkez int. ten indirse no olucak ki şarkıalrınıı simaın gündenden düşerdiii eminimki rusyadada int. vardır biliyorum bulmak kolay olmuyo ama ginde buluyoruz diğimi bendede dimanın topu topu 4 tn albümü var rusyada bi kızı gördümmm onla arkadş oldum adı emila kızda dımanın görsenizz ne bizim bütün albümleri var 27 tn büyük tam boy posteri var şarkı sözleri var onunla beraber fotoları var bir sürü duvarlarını görseniz evinn odasında dima bilan yazıyo ama kız dimayı hiç sevmiyo ne kdr tipsiz birisi diyo şarkıalrnın birinic bile bilmiyooo oysa bennn şarkılarının %75 ini biliyom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 01, 2008 10:15 pm

tmm Dima için şarkılarınnın indirilmesi kötü bişi ama sesini duymak istioruz burda bi albümü bile yok dima buraya inş yollarda alırız yoksa bu hep böle devam edecek rusya tanıdık biri fln da yok napıcaz artık bilmiorum Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 01, 2008 10:58 pm

evett sizde haklısınız ama int. ten dinleyin ayrıca bıurda bursada var ama izmirde varmıdır bilmiyorum Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 01, 2008 11:04 pm

sanmıorum Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dimanınenbüyükhayranı

avatar

Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   C.tesi Ağus. 02, 2008 3:37 pm

bizde biliyoruz ve de onun albümlerini satın almayı çok istiyorum ama malesef nerde bulabilirimki mecbur netten indiriyoruz. Sad Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.voleybolaltyapiligi.azbuz
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   C.tesi Ağus. 02, 2008 10:17 pm

bence çokta mecbur değil int. indirmek arkadaşlar biliyomusunuz teyzemden yeni bir bilgi aldımm gerçektenn bakın yurt dılında dima nın albünü bulanlar ne bileyim onu tanıyyılanlar haliyle albünü satın alanlar çok olursa dima ister istemez o ülkeye gelip konserler vermek zorunda kalıyomuş yani kendi isteyiyler değil mecburen gelemek zorunda olur ne kdr güzelll yunanistanda dimayı tanıyolarmış o yüzden sık sık dima yunanistandaymış ne kdr kötü yaaa niye türkiyeye sık sık gelmiyo kii Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
yakamoz

avatar

Mesaj Sayısı : 259
Yaş : 28
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   C.tesi Ağus. 02, 2008 10:29 pm

bak işte nerde kopukluk var dimanın hiç bişiyi yokki talebi olsun bulunmuyoki talep olsun alınsın...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
missy77y

avatar

Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 24
Nerden : Hollanda
Kayıt tarihi : 01/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Paz Ağus. 03, 2008 1:08 am

turkiye'de bile var ama hollanda'da bulamiyorum... ben ne yapayim yani dinlemeyeyim mi, buldum da almadim degil bulamiyorum Sad

_________________


We Are Dancing On Broken Glass...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Paz Ağus. 03, 2008 2:38 pm

ay cnm ewet biliyorum biraz zor ama hollandada mutlaka vardır diye düşünüyorum orası türkiyeden daha büyük olduğu için haberler daha çabuk yaylır bence ordada vardır Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
yakamoz

avatar

Mesaj Sayısı : 259
Yaş : 28
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 28/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Ptsi Ağus. 04, 2008 9:14 pm

bişi sorcam dima yeni albümünü tam olarak ne zaman çıkardı ne çalışkan albümleri çıakrı çıakrı verio Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Salı Ağus. 05, 2008 6:19 pm

ya ben talep olsun die kasetçilere zırt pırt soruom ama kimsede yok Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
missy77y

avatar

Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 24
Nerden : Hollanda
Kayıt tarihi : 01/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Salı Ağus. 05, 2008 11:45 pm

yakamoz demiş ki:
bişi sorcam dima yeni albümünü tam olarak ne zaman çıkardı ne çalışkan albümleri çıakrı çıakrı verio Very Happy

haziran ayinda cikti album

_________________


We Are Dancing On Broken Glass...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Çarş. Ağus. 06, 2008 3:45 pm

adam dünyada ünlü niye türkiyede ünlü olma albüm satma gibi bir derdi olsun ki!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Ağus. 07, 2008 11:12 am

offff arkadaşlar ya ben dimayı gördüm ya şimdi bidaha görmek istiyorum bayılıcam şimdi vala çok özledim yaaa o kdr güzeldi ki of ağlıcam şimdi çok kötü oluyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Ağus. 07, 2008 11:17 am

bi daha görürsen selamımı da söyle ben de üniversiteyi rusya'da okurum belki o zmn görürüm.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Ağus. 07, 2008 11:17 am

kazanırsam eğer
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Ağus. 14, 2008 2:31 pm

inş. istediğin yeri kazanırsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Perş. Ağus. 14, 2008 2:52 pm

sanmıyorum ama gene saol Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 15, 2008 4:06 pm

Laughing belki olur tolga bu kadar karamsar olma haha Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tolga_night hooligan

avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 26
Nerden : mersin
İş/Hobiler : chat
Lakap : night hooligan
Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Ağus. 15, 2008 6:48 pm

yaa
sorma hiç çok abartıyorum di mi pirat
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   C.tesi Ağus. 16, 2008 1:05 pm

tolga_night hooligan demiş ki:
yaa
sorma hiç çok abartıyorum di mi pirat


eet Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
YENİ ALBÜMÜ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
 Similar topics
-
» YENİ 9.SINIF FİZİK PROĞRAMI DEVREDE
» 18 Wheels of Steel Haulin Türkiye`de Türkçe Oyna vede Otobüs Yamaları YENİİ!!!!!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Albümleri :: 2008 Against The Rules-
Buraya geçin: