Dima Bilan Fan Club

Dima Bilan Fan Club
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 YENİ ALBÜMÜ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3
YazarMesaj
rüzgarın_kızı

avatar

Mesaj Sayısı : 9
Yaş : 23
Nerden : tokat
İş/Hobiler : tabiki dima
Kayıt tarihi : 05/02/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   C.tesi Şub. 07, 2009 9:05 pm

çokkk şanslısın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DimaMiLan*

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Yaş : 21
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 20/05/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Cuma Mayıs 22, 2009 1:26 pm

İst. te niye yok ya üf xD deliriyorum artık xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ru*Jm

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 23
Nerden : Karabük..
Kayıt tarihi : 25/05/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Ptsi Mayıs 25, 2009 12:25 pm

missy77y demiş ki:
dimanınenbüyükhayranı demiş ki:
ben bunu netten indirdim valla Very Happy Very Happy
aynen ya
fan club admini olarak utaniyorum ama hollanda'da bulamadim Sad


çok aradım ama bulamadım..nerden indirdiğinizi hatırlıyomusunuz acaba? Very Happy saatlerimi verdim de..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökhan

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 24
Nerden : bursa/dann
Lakap : diima cı xD
Kayıt tarihi : 28/05/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Salı Haz. 09, 2009 11:35 pm

dima bilanın bursada baska albümlerinin satıldığıı yerlerr buldumm o heykeldekine baktım orda öle bi yer bulamamıştım ama araştırmama göre bursada zafer plazada büyük bi cd ci varmışş orada mağazada genelde bulunmaz mış ama stıoklarda olabilirimişş şu anda toktu ama yakında gelicekmiş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökhan

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 24
Nerden : bursa/dann
Lakap : diima cı xD
Kayıt tarihi : 28/05/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Salı Haz. 09, 2009 11:38 pm

çünk bursadan inanılmaz talep varrmış albüm için bu yüzden artık mağazaya bile gelebilir bursada bulmak kolaylaştı albümlerini ama şu da ayrı konu bn daha bi tanesini bile alamadmm bu kadar bilmeme rağmen Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökhan

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 24
Nerden : bursa/dann
Lakap : diima cı xD
Kayıt tarihi : 28/05/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Salı Haz. 09, 2009 11:39 pm

yanii bursadan baya bi hayranı ve tanıyanı var neden se bn de anlamadım ama yani bursada kkonser verme ihtimali çoğalıoo süperr haber amaa dimiiii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Paz Haz. 14, 2009 10:44 am

tugba<3dima demiş ki:
nie soruma cevap vermiosun ağır mı geldi? yoksa hiç albümünü almadın mı?

cnm albümünü aldım merak etme ayrıca gökhan da anlatmış zaten bide oraya gidicem bakalım diğer ablümleri varmı die bursada var sanırım bu arda dimanın ne zmn evlenceğine dair bir fiklrim yok ama çok akında olduğu yazıyo int. te
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
dima_delisi

avatar

Mesaj Sayısı : 807
Yaş : 22
Nerden : bursa
İş/Hobiler : amacım dima bilanın tüm şarkılarını onun söylediği gibi söylemek dima bilan hakkında bilgi
Lakap : DIMACI
Kayıt tarihi : 17/06/08

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Paz Haz. 14, 2009 10:47 am

bu arda geçrekten bomba haber inanmıyorum yaa geçrekten ihtimal fazlalaşıo sanırım çok mutluyum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.dimabilan.forumm.biz
Mayochka.dima

avatar

Mesaj Sayısı : 4
Yaş : 25
Nerden : Moskova rusya
Kayıt tarihi : 24/06/09

MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   Çarş. Haz. 24, 2009 12:22 pm

bu albumu var bnde imzalı en gzl albumu yani Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: YENİ ALBÜMÜ   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
YENİ ALBÜMÜ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3
 Similar topics
-
» YENİ 9.SINIF FİZİK PROĞRAMI DEVREDE
» 18 Wheels of Steel Haulin Türkiye`de Türkçe Oyna vede Otobüs Yamaları YENİİ!!!!!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dima Bilan Fan Club :: Albümleri :: 2008 Against The Rules-
Buraya geçin: